Răspunsul iubirii

20130605Întotdeauna am știut că Dumnezeu mă cunoaște cel mai bine. Lui m-am plâns de multe ori.

Când m-am plâns că șansele de viață ale Valentinei par a fi inexistente medical, i-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să îi prelungesc viața cu voia Lui. De atunci au trecut opt ani. Valentina a rămas imobilizată la pat, dar este în viață, spre uimirea medicilor.

Când m-am plâns că durerile Valentinei au devenit ale mele și nu le mai pot duce, acestea au încetat chiar înainte de a o trece pe morfină. Fortralul nu mai avea niciun efect.

Când m-am plâns că din mulți prieteni am rămas cu doi, Dumnezeu mi-a mai trimis trei și nu s-a oprit la atât. Am primit mult mai mulți decât avusesem vreodată.

O, Doamne! Câte am cerut și le-am avut, că Tu mi-ai dat!

Dacă dăruirea dezinteresată stă la baza iubirii, orizontul cunoașterii se poate lărgi. Cunoașterea bunătății care derivă din iubire ne duce pe drumul drept și înțelept, nu răutatea care schimbă mecanismul gândirii sănătoase. Dacă schimbi macazul unui tren și îi dai o direcție greșită, nu vei ajunge la destinație.

Alegerea ne aparține. Liberul arbitru nu este o iluzie, ci un ceas deșteptător ce sună ori de câte ori luăm o decizie, morală sau imorală. Care este opțiunea ta?

Iubirea nu caută argumente pentru a te îndepărta din calea omului bolnav. Iubirea găsește modalități de a-l salva sau de a-i rămâne alături și a-l ajuta cu tot ce îți stă în putință.

Cum am putea cunoaște frumusețea divină, dacă nu am fi capabili să purtăm în suflet frumusețea aproapelui nostru?

Simțul responsabilității îl avem cu toții, însă la unii se manifestă, iar la alții nu. Celor ce nu și-l asumă, le-aș spune doar: Treziți-vă!

Ceilalți au îmbrățișat o judecată dreaptă prin alegerea binelui, iar Dumnezeu nu îi va părăsi niciodată. Vor găsi ajutor, soluții, putere și prieteni, căci Dumnezeu ne călăuzește în orice faptă bună făcută în numele iubirii.

Dumnezeu veghează asupra noastră în măsura în care ne veghem aproapele și mai ales pe omul aflat în suferința bolii.

Dacă am simțit marea tristețe Divină că prea mulți oameni mor din nepăsarea noastră, mă simt datoare să o spun. Cu certitudine au mai spus-o și alții. Sunt atâția oameni bolnavi care strigă după ajutorul nostru, dar noi îi îngropăm de vii, prin uitare. Este ca și cum îi lăsăm să moară. Dacă drama lor este mare, păcatul nostru este și mai mare .

Iubirea nu caută țapi ispășitori, ci se demonstrează prin implicare.

Iubirea nu se sfârșește niciodată dacă îl iubești pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău, cu tot cugetul tău și din toată puterea ta.

8 gânduri despre „Răspunsul iubirii

  1. Raspuns la…”Raspunsul iubirii ” : MINUNAT ! MINUNAT , ECATERINA ! MINUNAT !
    Iti multumesc ca scrii…Astfel putem vedea ecoul unui suflet incercat in creuzetul iubirii…Aceste ecouri ne ating cu si fara cuvinte. Dar cuvintele sunt sfinte,caci cuvantul este de la Dumnezeu si Dumnezeu este CUVANTUL…A scrie este o binecuvantare,caci cuvintele se astern spre a fi gasite si de alte sufletele care au nevoie de seninatatea unor nestemate ale iubirii divine…Te iubesc, Valentina.Credeti voi ca Valentina m-a auzit ? Da: cu simtul inimii …care este o calitate vesnica a fiintei noastre spirituale,caci inima imbraca cuvintele in sentimente si tot inima traduce vibratia celor transmise de o alta inima dintr-un alt coltisor de univers…Cel ce ti-a incredintat-o pe Valentina,te incarca de har Ecaterina de putere si lumina. Luna aceasta pe 11 Noiembrie este ziua lui. Sa-ti amintesti de Sfantul Mare Mucenic Mina. Te imbratisez cu dorul de tara si de voi prietenii mei, Lucia.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Se pare ca pt unii sf mucenic Mina a fost plecat in alta tara. Dar noi il asteptam cu mare deag oricind. Toate la timpul lor nu-i asa? Cind sintem ancorati prea mult in realitate si ne coplesesc problemele uitam ca Dumnezeu este de fapt cel care ne ajuta sa le depasim. Uitam sa ne conectam la vibratia universului care ne aduce linistea. Pupici si felicitari pt maturitatea celor scrise.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

