FULG DE NEA – I

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Care fulg din iarna-aceasta
Vrei să cazi în palma mea?
Hai, așează-te o clipă
Și-mi surâde, dalbă stea!

Teamă de mine  nu-ți fie
Nu te fur și nu te strâng,
Palmele-mi spre cer se-nalță,
Bucuroasă râd și plâng.

Fulgilor, să n-aveți teamă,
Doar cei curajoși înving,
Plimbați-vă, cât e lumea,
Chiar de-aș vrea să vă ating.

Liber vă rămâne zborul,
Eu, într-un vis vă adun,
Înstelat, ca puful vostru,
Nins în noaptea de Crăciun.

Iată și un fulg micuț
Urcă înspre cerul bun,
Supărat că și-a uitat
Darul de la Moș Crăciun.

Fulgule, spune-mi și mie,
Pentru cine-ai pregătit
Darul tău din îngereasca
Sete de-a fi fericit?

Cerului ce mă alungă,
Pământului adormit,
Celor ce-s răniți în suflet
Și-mi urează bun venit!

0_68add_a480f2d0_L.gif

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

Sursă foto: Google +
imagini cu prietena mea

 

 

14 gânduri despre „FULG DE NEA – I

  1. Pingback: FULG DE NEA – I | dana1967

Lasă un răspuns

