DOR DE TINE

hearts

Ce dor îmi e de tine azi
Pentru că ieri nu te-am văzut,
Oare ție nu ți-a fost dor?
De ce n-ai fost? Sau n-ai putut?

Mi-e dor de tine toată ziua,
Te văd și te revăd venind,
Și clipa-mi pare mai frumoasă
Când mă privești cu drag,  zâmbind.

N-ar trebui ca gândul meu,
Atât de des inexplicabil
Să te primească-așa amabil,
Nu ești al meu, de ce mi-e greu?

Și poate ziua s-a și dus,
Când te credeam ireproșabil
Dar știu că-n vise tot mai ai
Un colț de suflet smuls din rai.

Spune-mi că încă mă dorești,
Că dor de tine nu mi-ar fi,
De n-ai pleca,
De n-ai veni.

Chiar de te chem, nu-mi vine-a crede
Că eu te chem, mereu iubind
Nu vreau răspuns, îmi e de-ajuns
Să te văd numai tresărind.

Tu mă visezi, dar chiar mă vezi,
Cât ziua e de  lungă?
Nu, nu-mi răspunde, că nu vreau
De mine dorul să te-ajungă.

Te iubesc și-asta e tot,
Mai ales când vine luni,
Să mă cuprinzi,  așa socot,
Și-n ochii-ți să mă aduni

Că n-ai venit, cum ai spus, luni.

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

 

2 gânduri despre „DOR DE TINE

Lasă un răspuns

