ASCULTĂ-NE, STĂPÂNĂ

virgin-mary-wallpapers-1401

De când mă rog la Tine
Mă simt cu mult mai bună,
Iert totul mai ușor
Iar inima mi-e plină
De bucurii pe care
Prin rugăciuni le descopăr
Căci Tu mă înveți, Fecioară,
Cu iubirea-Ți să m-acopăr,
Și ce răbdare-mi dai,
O, Maică Preaiubită,
Acum, că Te-am găsit
Sunt foarte fericită,
De nimic nu mai fug
Și nu-mi mai este frică,
Căci știu că orice piedici
La semnu-Ți se ridică.
Privește-ne în inimi,
Tu,  veșnică Fecioară,
Și răul îl stârpește,
Din inimi, fă-l să piară!
Și crucea ce-o purtăm
Pe-a Golgotei instanță,
Preschimb-o în speranță,
Să n-o simțim în carne,
Să fie mai ușoară,
Ascultă-ne, Stăpână,
De-a pururea Fecioară!

AUTOR : VALENTINA MĂRUȚĂ

 

3 gânduri despre „ASCULTĂ-NE, STĂPÂNĂ

  1. Oh,ce frumoasa rugaciune ! Puterea sufletului…Taina puterii sufletului este eternitatea lui.Ca el graieste cu timp si fara timp, cu glas si fara glas…Iar mesajul lui este puternic,lucrator.De aceea citind noul tastament ne innoim si noi.Vorba si Fapta Domnului sunt vesnic ziditoare…Frumos !…

    Apreciază

Lasă un răspuns

