ADEVĂR ȘI MINCIUNĂ

femeia_balanta1

Am cântărit cu o balanță
Prea omenească-ntr-adevăr,
În stânga-am așezat minciuna,
În dreapta-am pus doar adevăr.

Și ce surpriză pentru mine,
Stânga s-a prelins pe pământ,
Iar dreapta s-a urcat spre ceruri,
Îmbrățișând cuvântul sfânt.

Într-un târziu am rupt balanța
Cu echilibrul ei precar,
Așa c-am zis: du-te, minciună,
Și tu-adevărule-n zadar!

Surâde omenirea tristă
din când în când fără cântar!

VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă foto: google

 

3 gânduri despre „ADEVĂR ȘI MINCIUNĂ

  1. Doamne,ce frumoasa impletire intre simplitate ,poezie si intelepciune !…Imptesionant. Un suflet inseamna o calda mangaiere a creatiei caci prin atingerea cuvintelor se topesc ghetari si se nasc izvoare de lumina si bucurie. Da,iti mutumim Valentina. Sufletul tau zambeste si se bucura ca noi ne mangaiem de intelepciunea darurilor ce ni le-ai lasat in poezie ca un testament de iubire.Imbratisari,Gina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

