DOR DE MAMA

autumn3

Vino, mamă, ca să mai petrecem un ceas,
Căci multe zile trecură fără tine
Tăcere și-ntuneric în preajma mea domnesc
Natura toată doarme, la tine mă gândesc.

Mai există tărâm și pentru tine?
Ce depărtări,  măicuța mea te-ascund?
A mai trecut o vară, nu prea bine
Și tot ce-a mai rămas e-namintire.

Mai vino mamă lângă mine doar un ceas
Și să-mi alungi aceste gânduri triste
Aș vrea să-mi dai curaj pentru absența ta,
Ca să pot înfrunta durerea aceasta grea.

AUTOR: KATHERINE M.

2 gânduri despre „DOR DE MAMA

  1. Katisor,daca putem citi in suflete,alerga cu gandul si mangaia cu cuvantul, putem lesne accepta ca cei ai nostri dragi nu sunt prea departe de noi…?!…Poate la distanta de un gand ? In aer,in lumina, plutesc zidiri de chihlimbar,minunate zidiri si noi nu avem un mic habar, caci stau ascunse in lumina.Greu de crezut,dar suntem mici,Adevarul e simplu,dar greu de vazut…Gandul te duce unde doresti,sufletu-ti inalt sa-l intalnesti cu cei iubiti…Draga mea nu este metafora si poezie.Inima omului are o nebanuita calitate: aceea de a-i aduce pe toti aproape.Raspunsul meu te v-a mira: cand le facem slujbe celor dragi,ii aducem alaturi de noi in inimile noastre si in casa lui Dumnezeu iar ei se impartasesc din Dumnezeu cu iubire si astfel se pot numi fericiti…Va iubesc Katisor si de Romania mi-e dor ca de mama …Dorul ma-nvata sa cred ca timp nu exista,ca toate s-au condensat intr-o singura clipa,ca tot ce curge in miscare este doar o blanda transformare…Asta ca mi-ai adus aminte de dor si de mama…

    Apreciază

Lasă un răspuns

