BUBURUZA

images

Roșie, neagră-n buline,
Tare mică și mofluză,
Sărăcuța buburuză
Se plimbă din frunză-n frunză.

Eu ce-o mai așez pe deget!
Că-n rest, stă și pribegește.
De-o-ntreb:”unde mă mărit?”
Ea direcția-mi ghicește.

Luni s-a îndreptat spre sud,
Marți spre vest fără de preget,
Toată ziua mă distrez
Și-uite-așa o plimb pe deget.

Miercuri a zburat spre est,
Joi spre nord s-a îndreptat,
Vineri mi-am propus în taină
Să mă lepăd de păcat.

Așa c-am lăsat-o-n frunze.
Deși are și dușmani,
I-am dat drept la libertate
Pentru următorii ani.

AUTOR:VALENTINA MĂRUȚĂ

2 gânduri despre „BUBURUZA

  1. Si astazi,ghici ! Am vazut o … buburuzaaa…Va vine sa credeti ssu nu,dar este adevarat. Ca in Malta iarna este ca toamna nostra.Iar astazi a fost o zi frumoasa asa ca de primavara.Asa ca buburuza lui Vali mi-adus una adevarata in fata usii.A fost o minune in conditiile in care sunt inconjurata de ziduri,si vad din balconul meu doar o bucatica de cer…

    Apreciază

Lasă un răspuns

