DORINȚĂ

 

De ieri, ceva se-ntâmplă cu mine,
Te doresc,dar răul e că nu te văd,
De-aceea mă tot întreb:
Cine ești? Chiar, cine ești?
De-aseară îmi apari și-n vis.
Dar cine ești, nu te-am văzut nicicând
Și totuși te iubesc
Și nici nu mai știu, e iluzie sau adevăr,
Parcă, parcă îmi șopteai…
Dar cine ești, nu te-am mai văzut,
Nu te-am mai văzut nicicând…
Cine mă  îmbată cu miros de flori,
Cine îmi stârnește vii fiori,
Cine îmi dă să beau apă de dor,
Cine îmi soarbe lacrima sonor?
Ești tu, cel ivit din visul meu,
Peste lume, curcubeu.
Vino, vino, vreau să te ating,
Vreau să cânte al inimii bang-bing,
Dar pe cine oare să ating,
Când difuze gânduri mă înving?
Nu ești nicăieri și parcă, totuși
Tu ești visul meu țâșnit din lotuși;
Îmi spui să te-aștept, eu tremurând
Te aștept, dar, oare, până când?
Aș vrea să te văd… Arată-te… Deci… cine ești?
Aseară mi-ai apărut din nou în vis…
Îmi despleteai părul și parcă o floare de crin
Mi-ai prins în el…
Eu, eu nu l-am strâns și nu ți-am spus
Sau,  poate mi se părea numai mie că ți-am spus:
Atinge-mă, vreau să mă conving că tot ceea ce văd,
Că tot ceea ce simt nu este, nu poate fi, doar un vis!
Ai refuzat, nu voiai să te cunosc,
De cine, de cine te ascunzi, mă-ntreb?
Și-acum mă-ntreb, m-am întrebat și ieri,
Cine ești, hai, spune-mi cine ești?…
Aș vrea nespus de mult să te cunosc!

VALENTINA MĂRUȚĂ

 

3 gânduri despre „DORINȚĂ

Lasă un răspuns

