PĂSĂRILE

pasari

Mi-am închipuit cândva
Că păsările ciripesc,
Ca să le-audă Dumnezeu,
Așa mi se părea firesc.

Altădată mai credeam
Că păsările ciripesc,
Ca eu să mă fac mai bună
Și-asta, încă mai gândesc.

Acum, când mare am crescut
Și aud păsări ciripind,
Mă gândesc că Dumnezeu
Ni le-a dat să le iubim.

Poate de-aceea le iubesc
Și fericită sunt văzând,
Că cei mai buni le ocrotesc
Și-n ajutor le vin oricând.

 

AUTOR:VALENTINA  MĂRUȚĂ

4 gânduri despre „PĂSĂRILE

  1. Sunt gandurile unui ingeras in aceasta poezie…Si eu ma bucur cand citesc margaritarele ceresti,ce cursera candva si poate inca mai curg,prin inima Valentinei.Valy este intr-o alta dimensiune…De acolo ea ne ajuta neinchipuit de mult,numai sa avem credinta.Cu drag si nerabdare,sa vina februarie.Gina.

    Apreciază

Lasă un răspuns

