CASTELUL PĂRĂSIT

 

coloreaza_printesa_print_castel

Am fost făcut cu trudă mare
La temelie-mi multe vieți s-au mai pierdut
Căci la-nălțarea mea, a fost nevoie,
Nu doar de arme, lănci, dar și de scut.

Apoi am strălucit un veac prin soare
Și multă vreme-am fost invidiat
Eram bogat, puternic, eram mare
Și, mai presus de toate, adorat.

Mă adorau prințesele sprințare
Fiindcă știam tristețea să le-alung
Iar prinților frumoși venind călare
Le ofeream miracole de prund.

Acum stau pustiit cu porțile închise
Sunt leagăn pentru păianjeni și ciori
Dar prințesele nu s-au lăsat învinse
S-au transformat în ferigi și în flori.

AUTOR:VALENTINA MĂRUȚĂ

2 gânduri despre „CASTELUL PĂRĂSIT

Lasă un răspuns

