DORINȚĂ ÎMPLINITĂ

 

 

ploaie-de-toamna-1_e2cfd5312b3645

Dorință de iubire port în suflet
Și-n gândurile tale aș dori să stau.
Aștept să mi te-apropii cu un zâmbet,
Tresar când îmi șoptești cu dragoste „te vreau!”

Speranță și lumină să-mi oferi
Și pașii mei îndreaptă-i către bine.
Nu vreau decât în brațe să mă iei,
Căci dorul e prea mare pentru mine.

Vreme îndelungată am suferit…
Vreau liniște deplină să urmeze.
Te-am tot căutat și cred că te-am găsit
Aș vrea să cânt, să te sărut pe buze.

 

AUTOR:KATHERINE M.

4 gânduri despre „DORINȚĂ ÎMPLINITĂ

Lasă un răspuns

