TRANDAFIRUL NETĂIAT

 

 

you-are-my-pink-roseCând ai venit la mine
Ca să mă miroși,
Eu m-am aplecat.
Îți mai amintești?
Când ai venit la mine
Ca să mă retezi,
De ce n-ai întrebat?
Nerecunoscătorule,
Cine te crezi?
Te crezi cumva-mpărat?
Și chiar împărat dacă ai fi,
Cere-mi voie,
Și-am să mă las tăiat.
Dar, mai așteapt-un pic
Și spune-mi:
Tu cum te-ai simți
Dac-ai fi retezat
Când bătrânețea
Încă ar mai avea
Timp de așteptat…
De ce nu-mi dai răspuns?
Te simți cumva… încurcat?

AUTOR:VALENTINA MĂRUȚĂ

6 gânduri despre „TRANDAFIRUL NETĂIAT

  1. Ah,vorbind cu florile…si cu animalele…
    Sufletele poetice o fac in inima lor…
    Trezindu-ne la realitate ne dam seama ca asa este in natura creatiei,asa este normal…Dumnezeu a vorbit cu noi si inca ne respecta…Asa ar trebui sa respectam si noi tot ce ne inconjoara.Asa cum copii o fac…O lectie de trezire in cateva cuvinte.Multumesc,draga Ekaterina,draga Valentina si Draga Petru …

    Apreciază

Lasă un răspuns

