VRĂBIUȚA

 

 

sparrow-waitingPoate că nu îndeajuns,
Dar de mult timp m-am întrebat:
Cine-i mai harnică-n lume?
Și, ieri, răspunsul l-am aflat.

Cea mai harnică în lume
E vrăbiuța, eu vă zic;
De câte ori vine la cuib,
Ține ceva în ciocul mic.

1200599hsparrow_female+juv_PBattley_IMG_7792
Un fluturaș sau chiar o râmă,
Cu drag aduce la ai săi pui;
Când unul căzu-n iarba moale,
Vai, câtă zarvă în jurul lui!

Micuța vrabie aduse
Păsări de strajă, fel de fel,
Să bage spaimă, ca motanul
Să nu se-apropie de el.

Toată iarna care-a trecut
I-am dat firimituri de pâine.
Și-am să-i mai dau și-n alte ierni,
Ca să nu plece de la mine.

AUTOR:VALENTINA MĂRUȚĂ

13 gânduri despre „VRĂBIUȚA

  1. Stii ce e interesant? Ca atunci cind iti multumesc nu vin toate sa isi arate recunostinta, vine seful sau cum s-o numi el adica un vrabioi maret. Sper sa traiesti o astfel de experienta. Pupici.

    Apreciat de 1 persoană

    • Te pup și eu Toni! Vrăbiorului măreț i se spune „general”,are pete negre mari pe cap și e primul la mâncare. E urmat de „locotenent” și apoi de femelă.S-ar putea să te-nțeleg în privința șefului, poate are o minte de vrabie 🙂 , dar nu lăsa mânia să-ți afecteze ficatul și gândirea , că nu putem să fim …la fel . Cu drag!

      Apreciază

    • Din nefericire atitudinea celorlalți n-o putem schimba, dar dragă Toni, când am întâmpinat aceeași situație m-am întrebat ce-aș putea să fac?…Mi-am schimbat reacția mentală, i-am acceptat atitudinea și mi-am regăsit liniștea pe care o pierdusem.
      Dacă are atitudine de ” general”precum vrăbioiu, ai văzut și tu modul lui de acțiune 🙂 … chiar te pricepi!.. 🙂 Cu drag!

      Apreciază

Lasă un răspuns

