INIMĂ ÎNDRĂGOSTITĂ

0_aaa9c_8d334d58_XLVreau să te revăd,
căci dorul de tine
a pus stăpânire
pe inima mea.
Mă lupt cu ea,
căci vreau s-o fac
să-nțeleagă, că acum
între noi, nu e mare
doar distanța,
ci și timpul.
Mă lupt, dar n-am cu cine.
I-am spus să fie înțelegătoare,
Iar ea mi-a răspuns
că nu e altceva decăt
o inimă și că o doare.
I-am spus să-nvețe să te-aștepte,
Iar ea mi-a răspuns
că timpul ei nu e veșnic
și că ar trebui să alerg
cât mai repede spre tine.
Dragul meu!
Ce i-aș mai putea spune
inimii mele
atâta timp cât
și așa la distanță
cum ne aflăm acum,
sufletul meu
e-ncărcat doar cu tine?
De-acolo de unde te afli,
te rog, răspunde-mi!

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

11 gânduri despre „INIMĂ ÎNDRĂGOSTITĂ

  1. Mda pare in mesaj din suflet scris. Frumos.Ar fi frumos sa fie si din cealalta parte la fel. Ca o oglinda. Felicitari pt talent. Reusesti sa faci din cuvinte trairi si sentimente. Sper sa ai succes.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

