IEDERA

 

Ivy_on_Chicago_University_campus_buildingAtunci când o fetiță m-a plantat,
Mi-aș fi dorit să-i ating obrazul.
Însă, eram atât de firavă,
Încât n-am putut să-i ating, nici, nasul.

Dimineața, venind ca să mă ude,
S-a aplecat asupra-mi grijulie…
Și, din întâmplare, i-am atins și obrazul și năsucul…
Ce fericită m-a făcut, fetița aceasta zglobie!

Am prins viață imediat
Și m-am tot cocoțat spre geamuri!
Pentru ca ea să-și plimbe mâna
Printre zecile de ramuri.

Astăzi o iubesc ca ieri
Dar, sunt supărată tare…
Că n-am putut să îi ofer
Toată viața, nici o floare…

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

 

31 de gânduri despre „IEDERA

Lasă un răspuns

