CĂLUȚUL MEU

 

_the_last_unicorn__by_larienne-d69vmmoAm adormit lângă tine
și te-am visat înaripat.
Și mă plimbai prin pădure,
pe unde și ieri m-ai plimbat.

O zână mi-a ieșit în cale
și văzându-te-nstelat,
ar fi dorit să mi te fure.
Însă, tu nu ai cedat.

Ai plecat prin vis cu mine
peste nouă mări și țări.
Ce mândră eram de tine
când treceam prin cele zări!…

La izvorul nemuririi
fără veste-am poposit.
Și, după ce te-am adăpat,
tulburată, m-am trezit.

Pășteai lângă mine, calm.
Dar, cred că te-ai speriat.
C-am început să te strig,
când visul s-a terminat.

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

2 gânduri despre „CĂLUȚUL MEU

Lasă un răspuns

