CLOȘCA CU PUI

 

                                                                                                                                        Motto:”Laudă vieții
Pufi de Soare”
ebcdaf29fe2a418c605c61585f55f0d5

 

chicks

De cum ieșit-au din găoace,
Au început să ciripească.
„Ce-or mai avea?”-mă întrebam-
„Oare învață să vorbească?”

Nu cumva le este foame?
Sau poate le este frig?
Ce-aș putea să mai fac oare,
Să nu-i mai văd suferind?

Le-am adus mălai pe tavă.
Le-am pus și un pic de apă.
Dar degeaba! Piuitul,
Tot nu vor să și-l oprească.

Așa că i-am pus în coș
Și i-am scos puțin la soare.
Și chiar dacă cloșca-i cheamă,
Mă prefac că nu mă doare.

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

 

 

 

 

14 gânduri despre „CLOȘCA CU PUI

  1. Versuri deosebite ,ce m-au dus cu gândul la poporul Domnului si la profetia lui Isus Hristos cu privire la viitorul lor.S-a împlinit cu ei în urma cu doua milenii,iar acum acest eveniment se deruleaza sub privirile „atipite” ale ignorantei noastre,la scara planetara,manipulati de sistemul materialismului,consumismului,indiferenti la sunetul celei de-a saptea si ultima „trâmbita”.

    „Ierusalime,Ierusalime,care omori pe proroci si ucizi cu pietre pe cei trimisi la tine ! De cîte ori am vrut sa strîng pe copiii tai cum îsi strînge gaina puii,si n-ati vrut !
    Iata ca vi se lasa casa pustie; caci va spun ca de acum încolo nu Ma veti mai vedea pîna cînd veti zice:’Binecuvântat este Cel ce vine în Numele Domnului !”
    Fiti binecuvântati.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Da…Iubirea autentica a întelepciunii „care vine de sus” profund încarcata de puterea Duhului Sfânt,Mîngâietorul sufletelor zdrobite,umile si blânde.
    O noapte binecuvântata.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

