Furt ratat

 

 

boy-climb-the-fence-free-clipart

Am vrut să sar gardul
ca să plec la furat de nuci.
Dar, m-a văzut mama
și mi-a strigat:” unde te duci?”

I-am spus că merg să prind un pui,
ce s-a rătăcit.
Dar, mica mea minciună
s-a adeverit.

Căci în fața mea, doar la
câțiva metri de gard,
am zărit un puișor
ce părea disperat.

Își pierduse mămica și
acum o striga.
Însă, nefiind în preajmă
ea nu-l auzea.

 

descărcare (2)

Alergând după el,
mi-a fost ușor să-l prind.
Apoi am intrat în curte
și-am început să râd.

Mi-am dat seama că, cineva de sus,
de grijă mi-a purtat.
C-altfel, vedeam eu ce-nseamnă…să pleci
de-acasă la furat.

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă imagini: internet

6 gânduri despre „Furt ratat

  1. Când între noi si „pomul”cunostintei,sunt garduri de escaladat,
    Cât de usor gasim pretextul,pozând în om nevinovat.
    Am devenit isteti rationali cunoastem binele si raul,
    De „sarpe”tot mai des „muscati”,dam vina doar pe el…”calaul”…

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

