SOARELE…

Cum deschid ochii, privesc spre răsărit.
Știu că soarele s-a trezit înaintea mea
Și mai știu că-n fiecare zi urmează
Aceeași traiectorie
De la răsărit până la apus.
Cred că Dumnezeu ne privește prin el
Căci în fiecare răsărit găsesc o binecuvântare.
Dacă ai ști Dumnezeule că fiecare dimineață
O încep căutându-Ți privirea
Printre ramurile mărului
Ce-l am în fereastră…
Dar știi,
Știu că atunci când te-am supărat
Refuzi să mă privești
Și trimiți norii ca eu să cred
Că vei aduce ploaia
Știu că ai motive să fii trist
Dar iartă-mă, Doamne, căci
Multe greșeli le fac fără voia mea.
La amiază, simt cel mai bine
Căldura privirii Tale
Și mă gândesc dacă o mai merit.
Spre seară, vrând parcă să ațipești,
Nu te mai lași văzut
Până în zorii următoarei zile.
Știu că Tu nu dormi,
Vrei doar să ne arăți cât de neagră
Ar fi ziua când Tu ai închis ochiul.
Cât de bun ești Doamne!
Atât de bun încât și noaptea
Lași la vedere o parte a Împărăției Tale.
Dacă privite de aici din grădina mea
Stelele și luna mă farmecă
Atunci mă-ntreb:
Cum o fi Doamne, în grădina Ta?!…

 

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă: Imagini proprii

IMG_20160430_150607.jpg

IMG_20160430_151304

PAȘTE FERICIT ALĂTURI DE CEI DRAGI!

12 gânduri despre „SOARELE…

  1. Ce e iubirea?

    Ce e iubirea? De inima o cheamă.
    Ce e iubirea? De lasă-n suflet rană.

    Ce e iubirea? Când fără ea, degeaba mai trăim.
    Ce e iubirea? De nimic pe lume, nu e mai sublim.

    Ce e iubirea? Când o cunoşti
    Şi simţi că eşti omul cel mai bogat din lume,
    Ce e iubirea? Când te părăseşte şi rămâi buimac.

    Ce e iubirea? De toţi îi cântăm, scriem şi vibrăm.
    Ce e iubirea? Atunci când o trădăm.

    Ce e iubirea? Atunci când nu o cunoşti.
    Ce e iubirea? Pentru cei răi şi proşti.

    Ce e iubirea? Când te părăseşte
    Şi totul în viaţă, ţi se prăbuşeşte.

    Ce e iubirea? Când din ateu, devii un credincios.
    Ce e iubirea? Pentru tirani şi ticăloşi.

    Ce e iubirea? De n-ar fi Dumnezeu
    Şi în iertare, nu încercăm să credem mereu.

    Ce e iubirea? De inima mereu o cheamă,
    Ce e iubirea? Când mai toţi, de la ea, avem o rană.

    Ce e iubirea? Când viaţa ne-o fericeşte un timp,
    Apoi ne părăseşte căutând al destin.
    Ce e iubirea? La care atâta râvnim.

    poezie de Valeria Mahok (10 august 2003)

    Apreciat de 1 persoană

    • O poezie frumoasa, mulțumesc mult!
      Fără iubire, spuma sclipitoare a vieții n-ar exista
      Și fără strălucirea ei, frumusețea emoției n-am cunoaște… 🙂 ❤

      Apreciază

  2. Când ne rugam la Cel Atotputernic,închidem ochii sa vedem mai clar
    Dincolo de perceptia fireasca,doar prin credinta si cerescul har.
    Cu ochiul mintii si cu ratiunea ,cu inima înnoita de Isus Hristos
    Privind cu sincera iubire,putem percepe tot ce-i mai frumos.
    Gradina Lui ,de fapt…e-a noastra ,caci a sadit-o pentru noi
    L-a pus pe om în ea sa o-ngrijasca,si s-o lucreze cu iubire
    Sa aiba parte de viata si sa traiasca …eterna fericire…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

