GREU DE ALES

 

n-MOM-DAD-KID-REARVIEW-628x314

Când mămica mă întreabă
Pe cine iubesc mai mult,
Ori pe ea, ori pe tăticu’,
Nici nu știu ce să-i răspund.

Când sunt amândoi cu mine
Mă privesc și vor răspuns,
Chiar că e … grea întrebarea
Și așa că… nu răspund.

Dacă-aș fi doar cu mămica
Răspunsul pe loc l-aș da,
Sau dacă-aș fi cu tăticu’
Ce ușor mi s-ar părea!

Iar întrebarea… s-o-nțeleg,
Las inima să-mi vorbească;
Vă iubesc pe amândoi!…
Dacă trebuie s-aleg.

 

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

13 gânduri despre „GREU DE ALES

  1. Frumoşi ca sfinţii

    O, ce frumoşi ne sunt părinţii,
    Părinţii mei, părinţii tăi!
    Aşa frumoşi sunt numai sfiinţii,
    Numai fiinţa lacrimii!

    Putem trăi în voie bună
    Şi fără aur sau argint.
    E greu să nu ai un prieten,
    Străin eşti fără de părinţi.

    Noi ştim că ei de dragul nostru
    Îşi poartă crucea bucuroşi,
    Viaţă lungă dă-le, Doamne,
    Şi ţine-i veşnic sănătoşi.

    poezie celebră de Grigore Vieru

    Apreciat de 3 persoane

  2. Cum am putea sa ne-mpartim iubirea,când amândoi n-eau dat viata,stiind ca din IUBIREA lor,noi existam le stam în fatza ? IUBIRII dintre ei îi datoram viata,IUBIREA ESTE DUMNEZEU,uniti prin DRAGOSTE într-unul,din dragostea lor mare, exist acum si eu…:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

