CHIAR ȘI AȘA RÂD

IMG_20160508_093805

Când vreau să-mi alung tristețea
Caut în suflet o amintire.
O aleg pe cea mai frumoasă
Dintre cele mai trăite
Și-ncep să mă simt mai bine.
Uneori mă consolez
Gândindu-mă că altădată
Tristețea mea
A fost și mai adâncă…
Și cu toate acestea, iată-mă!
Râd, chiar dacă am motiv
Doar pentru un zâmbet.
Râd ca să mă simt mai bine
Și când mă gândesc că cineva
Îmi mângâie amintirile
Oricum ar fi ele,
Tristețea mea devine bucurie.

AUTOR:  VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă imagine:  proprie

6 gânduri despre „CHIAR ȘI AȘA RÂD

  1. Amintirea unei plăceri este, întotdeauna, o plăcere; în schimb, amintirea unei dureri nu este, întotdeauna, o durere (uneori, este o bucurie), din moment ce amintirea însăşi se estompează.

    Apreciat de 1 persoană

  2. „Trebuie sa avem întotdeauna vechi amintiri si tinere sperante;”(Houssaye)
    „Amintirea e creatie continua.”(Oscar Wilde)
    O noapte linistita…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

