DOR

 

sopteste-mi-cu-mainile

Mă leagă-un dor de cineva
Îmi era drag, dar ce dacă-mi era…
N-a așteptat, n-a vrut sau n-a putut
Să vrea să știe și eu cine sunt.
Și-atunci, oare de ce să-mi fie dor?
Te voi înlocui cu cineva vreodată?
Sufletu-mi spune nu, dar inima…
Basmu-mi repetă,  cum a fost odată…
Și-atunci,  eu ce să cred,  iubirea mea?
Spune-mi, să te înlocuiesc în inimă ori ba?
Și chiar de ești, sau poate nici nu ești,
Atât de drag îmi ești, cine-i de vină?
Pământu-i vinovat, sau soarele,
Că risipește-n jur numai lumină?
Și-atunci la ce să mă aștept?
Să-mi umpli inima de dor și-acum,
Să nu te văd, n-ar fi mai înțelept?
O, nu. nu vreau să te mai văd, precum
Nici până-acum, prea des, nu te-am văzut,
Și totuși când de cineva mă leg
Și-mi este drag, nu-i oare-un bun pierdut?
Îmi erai drag…Și ce dacă-mi erai?
Te-aș mai putea înlocui vreodată?
Sufletu-mi spune nu, dar inima
Bate cu-aceeași forță vinovată!
Și-atunci, ce să mai cred în viața mea?
Oare te-aș mai putea înlocui cândva?

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă imagine: internet

 

6 gânduri despre „DOR

  1. Cuvinte pline de iubire ce au valoare creatoare
    de sentimente nobile,curate,bijuterii nepieritoare.
    Cuvinte din izvorul vietii ce -ofera lumii vindecare
    si se revarsa în torente,dând sufletelor alinare…

    Bonne nuit…beaux rêves…

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

