SUFLETE CALD

IMG_20150625_104021

A fi al meu înseamnă că exiști,
A fi a ta trebuie să iubești,
Iar gândul că la mine cândva te vei opri
Trebuie a-l regândi.
Nu-ți cer nici luna, nici averi să-mi dai,
În schimb, sufletul curat îți cer să ai,
Ajută-mă și te voi ajuta,
Prin noi, cu noi, să-ți ceară inima
Iubirea, pentru care voi lupta,
Nu pentru mine, ci pentru viața ta.
Dacă-ți voi cere să-mi spui cine ești,
Adoarme-mă și îmi spune povești,
Un chin nu dă iubire, tu fă-l ca să dispară,
Și spune-mi că-s frumoasă, ca soarele s-apară,
Păstrează-a mea iubire mereu imaculată
Nu mă lăsa să mor, c-am mai murit o dată.

O, de când aștept, în cale-mi să te ivești,
Suflete cald, ce și-astăzi, îmi șoptești că mă iubești!

AUTOR: VALENTINA MĂRUȚĂ

 

 

10 gânduri despre „SUFLETE CALD

  1. Doua flori de crin,curate simbol al neprihanirii
    Ati fost din timp selectate în gradina fericirii.
    CEL ce are nemurirea,,CEL ce a creeat pamântul
    Doar în EL avem IUBIREA,El ne controleaza gândul.
    ïn gradina SA eterna plina de parfum de flori
    Autentica iubire naste-n noi fierbinti fiori…
    Sunt fazele transformarii,ce modifica o fiinta
    Metamorfoza’noirii ,zbor cu aripi prin credinta.
    Înaltarea în Duh si-n cuget,în Imperiul fericirii
    Uniti toti într- Unul Singur,topiti de FOCUL IUBIRII…

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

