INCERTITUDINE

 

549079_471441082880689_1880018386_n

Ai vrut să mă înșeli
Spunându-mi ce nu ești,
Dar am simțit capcana
Și-am renunțat la mine,
Renunță și tu, dacă vrei sau poți,
La obiceiul de-a te minți pe tine.
Pentru moment îți pare
Că lumea-i doar a ta,
Cu bani, monedă calpă,
Crezi că mă poți cumpăra?
M-aș lupta pentru tine,
Pentru tine m-aș lupta,
Iubite, să te scot la liman,
Dar spune-mi, oare meriți
Răbdarea ce-o mai am?

AUTOR:VALENTINA MĂRUȚĂ

4 gânduri despre „INCERTITUDINE

Lasă un răspuns

