DAR DE CRĂCIUN (II)

 

Care fulg din toată iarna
Vrei să cazi în palma mea?
Nu-ți fie teamă, nu strâng
Pumnul meu lăsat ca pradă
Fulgilor ce nu se tem.

Plimbați-vă cât e lumea
Dar, credeți-mă, mi-e dor
De puful vostru ce s-așterne
-N ziua și noaptea de Crăciun.
Iată un fulguț mai mic,
Care-n loc să vină jos,
Se-nalță la cer, oftând
C-a uitat să ia cu el
Darul de la Moș Crăciun.

Pentru cine-l pregătești
Și cui vrei să-l dăruiești?!
Cerului, că mă alungă,
Pământului, că mă primește
Și chiar celor care-n palmă
-Mi lasă inima să plângă!

VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă foto: Google

bfcbc-1873018447c4f7c69c03748596e2ac0a8a3be776

LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!

maxresdefault

14 gânduri despre „DAR DE CRĂCIUN (II)

Lasă un răspuns

