STEAUA MEA

stea-1

Era noapte înstelată,
Pe cer privirea îmi fugea,
Și n-am să uit niciodată
Când am ales să fii a mea.

Îmi amintesc că te-am rugat
Să-mi fii călăuzitoare
Și gând să-mi dai îmbelșugat,
STEAUA MEA  strălucitoare.

În liniștea nopții ți-am scris
O poezie de-ndată
Și n-am uitat ce ți-am promis,
Să-mi țin inima curată.

Lumină blândă, far ceresc,
Tu ești STEAUA MEA POLARĂ.
Sub straja ta mă dezmorțesc,
Prin dragostea ce mă-nconjoară.

Katherine

img_20160626_093157-copy

4 gânduri despre „STEAUA MEA

Lasă un răspuns

