MĂRTURISIRE

bdr

Am început să scriu în nopțile de ceară,
Când dorul de iubire mă răscolea intens,
Scriam pe zori, pe-amiază sau pe seară
Scrisori, ce alergau stinghere-n univers.

Am încercat pe rime să fascinez iubirea,
Să își petreacă vraja alăturea de mine,
Când cerul îmi fura și pana, și privirea,
Prinzându-le-n ghirlande de litere aldine.

Am fascinat idile cu fulgi de vers pe flori,
Prin irisuri plimbam a strofelor magie,
Cuvinte noi sculptam pe stele și pe nori,
Robit fiind de gânduri și coala de hârtie.

Astfel, parfumul liric cu iz de începuturi
S-a prins ades cu chingi de viața mea hoinară,
Mi-a pus în traista vieții câmpiile cu fluturi
Ce înfloresc iubirea prin ochi de primăvară.

AUTOR: ȘTEFAN DOROFTEI DOIMĂNEANU
Foto: arhivă personală

  O mare bucurie să vă întâlnesc!🙂
Îmbrățișări!

 

 

