IRASCIBILUL

 

312-de-certuri-per-cuplu-pe-an-in-medie-sustin-cercetatorii_size1
Tot ceea ce fac eu,
Îmi spui că, nu e bine.
Dar cred c-acesta este
Un semn de slăbiciune.

Nici nu mă deranjez,
Să fiu ce ai vrea tu,
Căci, ceea ce am eu
Parca-i dori și tu.

Ar fi cu mult mai bine
Și chiar,  mai înțelept,
Să lași deoparte tonul
Acesta, c-altfel plec.

Dacă refuzi să-nțelegi,
Ar fi ireparabil.
Străduiește-te, te rog,
Să devii agreabil.

S-ar putea să nu-ți zâmbesc
Și ar părea incredibil.
La ce te-ajută că te-arăți
Atât de… irascibil?

Ce lași tu să se-nțeleagă
Este că te-am iritat.
Nu știu cum, nu știu cu ce…
Dar, iartă-mă, s-a întâmplat…

Când dor de mine-ți va veni,
Întreabă-te, de ce ți-e dor.
Nu cumva noi am greșit,
Nicicând spunându-ne  „Te ador”?

Autor:VALENTINA MĂRUȚĂ
Sursă imagine :Internet

 

7 gânduri despre „IRASCIBILUL

    • Uită ca să poți ierta,
      Uită ca să poți iubi,
      Uită și nu te certa,
      Uită și nu te-nvrăjbi.
      Nu poți s-o faci? Încearcă și vei reuși, ca inima să nu se poată prăbuși, căci …e târziu. 🙂 🙂 Cred că am definit voința acceptării, așa-i? O zi frumoasă și mă bucur că ne urmărești! 🙂

      Apreciază

  1. Minunata poezia ta ….ultimele doua versuri -concluzia finala-sunt de-a dreptul colosale
    Nu cumva noi am greșit,
    Nicicând spunându-ne „Te ador”?……………..Sa ai o seara minunataaaaaaaaaaaaaaaaaaa si mult senin in suflet ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

