„ECOUL INIMII MELE”

 

NE-AM ÎNGROPAT FRUMOSUL ÎN MIZERII,
IAR BINELUI I-AM ALUNGAT SUFLAREA.
TRECUTELE ZILE PĂSTREAZĂ MEMORII,
UNDE-I IUBIREA? PARCA’NGHIȚIT’O MAREA!

DACĂ INIMA MĂRII AR PLÂNGE ȘI EA,
AM FI, POATE, PREA MICI, CA S-O PUTEM VEDEA.
IUBIREA NU-I CA MAREA, SE-ATINGE UȘOR
ȘI ESTE-N SUFLETUL NOSTRU, AL TUTUROR.

UNDE-I IUBIREA DACĂ NU POȚI S-O PRACTICI?
UNDE-I IUBIREA DACĂ PUI VIOLENȚĂ?
O, DOAMNE, CÂT PUTEM FI DE NEVREDNICI
ÎN GÂND, ÎN FAPTE ȘI ÎN DĂRUINȚĂ!

.KATHERINE

IUBIREA ESTE LUMINĂ, CULOARE, SUNET

                                                                                    intre-doua-lumi-adina-amironesei-blog
ȘI  DACĂ „INIMA MĂRII” AR  PUTEA FI-NȚELEASĂ…

fericirea-inimii

4 gânduri despre „„ECOUL INIMII MELE”

Lasă un răspuns

