COLIND ÎNGERESC

Un înger al iubirii azi m-a colindat
Și-a vrut să știe că-l ascult cu-adevărat.
M-am înecat de plâns, dar am putut să-i spun:
– La mine ai venit și-n ajun de Crăciun?

Mi-a spus că niciodată nu m-a părăsit
Și-n permanență pașii mi-a călăuzit.
Că iubirea este legătura noastră…
Așa cum poate fi și la dumneavoastră.

Îți mulțumesc din suflet că m-ai colindat
Și cu dragostea ta m-ai binecuvântat!
Îți mulțumesc, Doamne, că mi-ai dat înger bun,
Cel mai frumos cântec în ajun de Crăciun!

Katherine

img_20161204_175516

26 de gânduri despre „COLIND ÎNGERESC

Lasă un răspuns

