Albastru-mov de stânjenel

225x169_6417945c105efc6123373839763373

Dacă te-aș întreba de ce ești mov
Ce mi-ai răspunde stânjenel albastru?
Dar mai întâi „lasă-mă pe mine”
Să te-mpodobesc cu-n vis sihastru.

Albastru tău e pentru răsărit
Iar movul pentru-a noastră nemurire
Suntem doar noi, adică eu și tu
Cei precondamnați la fericire.

6 gânduri despre „Albastru-mov de stânjenel

  1. Poeziile ei imi dau un sentiment de …parca eu sunt in sufletul ei si ea in al meu.Mai scrie-ne ! Sa ne cunoastem mai bine.Citind ,sorbind din aceasta poezie,sorbim picaturile din cerul de unde am venit.Ca nu toti simtim ,gandim si transformam la fel natura-n poezie.Dar totul este poezie,iti trebuie doar liniste s-o vezi si ureche sa auzi muzica ei…

    Apreciază

    • Realitatea este ceea ce vrea să vadă fiecare. „Visele devin realitate, dacă îți dorești suficient de mult. Poți avea orice în viață, dacă sacrifici celelalte lucruri pentru aceasta.” -citez pe James M. Barrie. Lazarovici spune că „0,00855959 % din vise, au legătură cu realitatea.” Eu cred că acesta este unul adevărat. O noapte liniștită! 🙂

      Apreciază

  2. Eu mi-as permite sa-l contrazic pe J.M.Barrie,Lazarovici,si alti cercetatori si filozofi,,afirmând cu certitudinea experientelor traite aievea,ca visele,sunt si fac parte din subconstientul nostru,sunt o alta dimensiune a trairilor noastre zilnice,cotidiene,tainice si de f.putini înteleasa,si perceputa,fiind necesara o perceptie a „UNGERII” DUHULUI SFÂNT,valoarea celui de-al saselea simt,care este UN DAR (HAR) oferit de DUMNEZEU TATAL,doar celor ALESI de EL,pentru a îndeplini lucrarea de mîntuire a omenirii,începuta de FIUL SAU,HRISTOS,în urma cu doua milenii,de a readuce omenirea la starea initiala din „EDENUL PIERDUT”,la ADEVARATA VIATA,ETERNA si FERICITA.

    Apreciat de 2 persoane

    • În privința celui de-al șaselea simț sunt de acord pentru că-l simt…
      Meticulozitatea lui Lazarovici prin care se străduiește să descopere și să se apropie de Adevăr m-a fascinat… iar eu am făcut referire la calcul… Toată stima pentru voi doi și pentru toți ceilalți. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

